Torsdag

Förlåt , förlåt , förlåt för den dåliga uppdateringen!
Men dagarna har varit skit och jag har hetsat en del,, Helt enkelt förjävligt..
Har inte haft dulco hemma förens idag , så nu blir det laxering..igen..
Urs , men imorgon blir det fasta och en total nystart!

Inge mer skit ska ner i min kropp på en väldigt lång tid.. Nu ska jag sattsa på att ha under 48 som delmål.. Det ska jag stäva efter just nu. Så känns det andra inte så långt bort.
Har inte vågat ställa mig på vågen , så vikten kommer imorgon ist
<3

Kommentarer
Postat av: M

Har också haft en dålig uppdatering. Men jag fungerar ingte just nu....

Stay strong <3

2012-01-30 @ 18:02:07
URL: http://dontforgettoflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0