Söndag.

Jag är spänd och uppblåst i magen efter igår kväll. Urs ,jätte jobbigt. Ska laxera snart för jag hann inte med att ta dulco innan jag la mig igår. Så det får bli idag ist! Ska bli så skönt att bli tom...

Åt en finn crisp på morgonen , mådde så illa efter jag hade tagit mina vitaminer m.m på morgonen. Så jag kände att det var tvång. Hoppas jag slipper må illa mer , hatar att må illa..

Men efter min morgon med en finn crisp ( 25kcal) , såblir det inget mer under dagen. Jag ska hålla mig sysselsatt och  hålla mig borta från mat helt enkelt. Finns en del att göra och sen ska jag plugga en del. Men först ska jag vänta på att mina koffeiontabl börjar pigga upp mig. Hoppas det blir snart dock! =)

Har inte ställt mig på vågen på morgonen, vågade inte efter min hets igår.. Så jag väntar tills ikväll eller imorgon ist. Orkar inte se siffrorna just nu. Urs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jadå de går bra hehe:)

KRAM

2012-01-08 @ 11:53:35
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0