Snart dag 2 över..

Snart så är dag två i fastan över.. Känns skönt och jag har varit såååå nära att hetsa. Men jag klarade det! Känns jätte bra!
Har cyklat en timme med , så jag har iaf förbrännt en del kcal.
Tog några dulco under kvällen.. Vet inte varför , har ju inte ätit nått...Men det går som på rutin ändå.
Ärs, kanske finns nått kvar att få ut. Ursäkta för den infon..Men det är som det är!

Nu ska jag lata migoch kolla på kläder! Finns så mycket som jag vill köpa..Men känner mig för fet än så länge.. Har ju gått upp 0,4 med..För bara några dagar sen så vägde jag ju 50,0..Nu 50,4..Fan! Måste ner under 49 tills jag börjar i skolan nästa vecka.. Vill så satans gärna.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad duktig du är!!

Själv gav jag upp/min pappa fick reda på det så jag klara endast 32timmar:(

2012-01-11 @ 10:43:10
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0