Snart är dag 1 över..

Fastan har gått bra idag , har en hemsk huvudvärk dock.. Urs , hatar det! Ska dricka en massa vatten och hoppas på att den ger med sig.
Annars så känns det bra , ska försöka gå och lägga mig tidigare än vanligt idag. Innan tolv iaf. Hoppas att jag kan somna sen , behöver verkligen sova!

Hoppas att fastan går bra för alla andra som är med. Jag ska verkligen försöka hållamig till fastan tills tors. Ska bli så kul! Känns skönt med , börjar i skolan nästa vecka och jag hade ju som ett litet mål att väga under 49 tills dess. Skulle vilja väga ännu mindre tills dess, men vill inte säta för höga mål.

Har lyckats att inte väga mig än , ska göra det sen.. Så jag kan sätta någon "start vikt" i fastan. Men har inte haft någon tid innan. Kanske ska ta och ställa mig på vågen direkt, så är det gjort sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0