Fan fan fan..

Jag åt middag med familjen + vänner som kom förbi.
Men även om  jag åt middag med dom andra , så känns det inte totalt misslyckat.. Ska träna senare. Bränna en del kcal iaf. hoppas att det hjälper en del!

Jag ska även ge fan i att laxera nu , ska ta några dulco innan jag går och lägger mig.. Eller vem försöker jag lura. Klart jag kommer att ta dulco nu. Måste få ur mig det! urs..
Jaja, det är som det är.

har inte ställt mig på vågen idag , ska göra det senare.
Jag vill ju ner under 49 innan nästa vecka. Hur fan ska jag lyckas med det om jag fläskar i mig så här? ja , säg det!

Imorgon blir det fasta!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men du klarade ju längst avalla!:)



Ska oxå försöka fasta här snart eller börja med skinny girl diet:)

Fast på söndag då jag ska fira mig både fredag & lördag för att jag fyller år haha

KRAM

2012-01-12 @ 20:37:21
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0