En helvetes natt...

Jag har haft ett rent helvete inatt.. Har inte sovit många timmar alls , nästintill inget alls. Och det värsta är när jag ligger där och vet att jag inte kan sova pga att jag har ätit för lite ( inget alls helt enkelt).
Sen när jag vet att det inte kommer ta många timmar innan det är dags att gå upp igen , nej det är ett helvete!

Idag så ska vi på släktmiddagen.. Jag är redan stressad , även om jag är kolosalt seg i kroppen. Vet fortfarande inte hur jag ska lyckas slippa undan.. Hatar den kännslan. Den är hemsk den med.

Sen så väntar jag på att det ska klirra till i kassan med , ska spara det mesta. Till vad vågar jag inte avslöja än. Men jag vill spara så mycket det går , vilket inte är lätt då jag älskar att shoppa!
Jag försöker och har iaf lyckats lägga undan lite , det känns enormt skönt! =)

Jag har funderat på att lägga ut bilder på mig själv , fast inte på ansiktet dock.. Är inte redo att visa ansiktet än och jag vet inte om jag är redo att visa magen.. Jag har en del bristningar på magen sen jag var gravid och dom syns ganska mycket. Inget jag stör mig på enormt mycket , men jag vill inte få dom komenterade. Därför jag drar mig för att kasta upp bilder.

Jag vägde mig på morgonen med..
50.0kg. Ingen större förändring helt enkelt. Urs..
Det ger mig ett BMI18.1
Trött jag blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0