Dubbelt upp!

Jag tog ju dulco igår kväll , men när det inte började verka så tog jag några till..
Så gissa vad jag har gjort under natten?
Joo , visst. Jätte kul att springa på toaletten hela natten och ånga så djupt att jag tog två doser..
Men nu är jag tom och det känns underbart!

Vägde mig för en liten stund sen och då gav det mig....
Vikt: 49,7kg
BMI blir: 18,0

Så om jag ligger i med träningen och fastar.. Så kanske jag kan komma under 49 tills på måndag. Det vore underbart! Då har jag nått mitt mål tills skolan börjar igen.

<3

Kommentarer
Postat av: M

Finns dulaco att köpa på apotek? och finns det nåt annat som man kan köpa typ i livsmedensbutiker??



Gillar din blogg <3

2012-01-14 @ 00:15:02
URL: http://dontforgettoflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0