Dagens

Okey , har ätit föör mycket idag.. Försökte att bara äta en frukt tills det var dags för middag hon svärföräldrarna..Där blev det för mycket mat. Ellerfet mat rättare sagt.
och där är det svårt att komma undan..

MEN! Jag har räknat ut att det ungefär blir så mycket som ca 1000kcal för idag och då har jag överslagsräknat.
Sen har jag cyklat ca 90min och på mätaren så förbrännde jag 340kcal. Så dagens icke förbrända kcal kan ni ju räkna ut själva.

Är inte alls nöjd , men jag låter denna dag kännas OKEY!

Imorgon blir det antingen fasta eller en halv dietshake...Har inte hunnit planera än. Men så ser det ut just nu iaf!

Dock så kommer jag inte komma under 49kg´s sträcket innan tis..Men ja , det är som det är när det är förjävligt!

Nu ska jag försöka att sova och hoppas på att jag kan sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0