50,4

Missade att skriva in min vikt igår efter jag hade vägt mig. Men den stannade iaf på 50, 4kg.. Hua , orkar inte äns se på vågen.
Men det känns okey , men nu är det bara att vänta och se vad den visar på tors! Ska bli jätte kul! =)

Ska hålla igång idag , kanske träna en sväng... Har inte bestämmt mig än. Men kanske, annars blir det promenad och en del små fix här hemma. Städa är ju aldrig fel! Det behövs inte direkt.. har ju städat i princip varje dag den senaste tiden.. Men jag vill ha det rejält rent.

Och hålla mig ifrån maten och då hjälper det att städa. Sysselsättning är inte fel! =)

Hoppas fastan går bra för alla andra , ska bli så kul att se allas resultat sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0