50,4

Jag vet att det är vätska som visar sig på vågen.. Urs ändå!
Under helgen så blir det fasta och träna, träna , träna!
Jag vill ju ner under 49 tills tisdag iaf.

Vet inte OM jag kommer komma under , men jag hoppas och ska verkligen försöka!

Jag funderar på om jag ska lägga ut bilder på mig själv.. Men utan ansiktet. Är inte redo att visa helt vem jag är.
Men bilder kommer!



Urs..


jag vet att jag har bristningar osv.. Men jag fick dom efter min graviditet.. Inget jag gillar men får leva med! -.-

Kommentarer
Postat av: Sophie

Är inte du rädd att att vara en dålig förebild till ditt barn i och med hur du beter dig med mat och så? Nu vet jag inte hur gammalt ditt barn är men tids nog kommer ju han/hon märka det du gör mer och mer - fastar och äter extremt lite. Barn tar efter föräldrars beteende väldigt mycket.



Du har säkert tänkt mycket på det här innan, men har inte sett dig skriva om det någon gång så jag är bara nyfiken på hur du tänker.

2012-01-14 @ 14:23:28
URL: http://sophierundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0