00:16

And the fatass is back! Haha

Kvällen har gått piss med maten , men det var väntat då vi fick besök av släktingar.. Hua , men nu är det över och imorgon och framåt så ska jag skylla på att jag mår illa , ont i magen m.m.
Det brukar funka. Och att säga ifrån att någon släkt eller annat ska komma förbi!

Jaja , laxera ikväll har jag bestämt mig för. Ska bli skönt för min mageär kaos just nu.. Urs.. hatar det.

Har hoppat på en fasta med, ska bli kul! Målet är 72tim, så det ska verkligen bli roligt! Känns så skönt att vi är fler som fastar. Känns ensamt annars.. Löjlig jag är! Men det gör det faktiskt..

jag bor ju inte ensam.. Har karln och min bebis. Och karln har blivit lite väl nyfiken kring min äs nu..Börjar kännas jobbigt. Han frågar mycket om min syn på kroppar osv. Vad jag anser är vanligt m.m..
Nej , jag vill inte att han ska veta för mycket.. Men samtidigt så är det svårt att dölja allt helt. Han är hemma och har koll om jag äter eller ej. han tvingar mig iaf inte , det känns skönt! Men han tycker samtidigt inte att det är okey, det ska han väl inte göra heller..Så det är som det är helt enkelt!

Men nu ska jag ta några dulco och sen försöka sova! Hoppas jag får sova inatt..Behöver det verkligen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0