Never ever...

Har precis ätit och mår som jag förtjänar.. Men jag hade lovat att äta tillsammans med karln ikväll. Han övertalade ig redan innan julen att jag skulle äta "normalt" under jul och nyår..

Så nu känns det skönt att den här dagen är över. Imorgon blir det ju som sagt fasta, det känns skönt!

Har även beställt hem en del vitaminer , dietpulver ( om jag verkligen måste ha något någon dag, 1 kg räcker ca 4 månader för mig..) och koffeintabl <3.

Älskar mina koffeintabletter , kan inte vara utan dom.. Har dock varit det dom senaste dagarna.. Så nu längtar jag tills mitt paket kommer!

Har laxerat för mycket den senaste veckan ,varannan dag. Så min mage är inte så glad på mig.. jag vet att det inte är bra, men jag kan inte låta bli.. Det är så svårt att sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0